maandag 30 september 2013

Doelen behaald! #47 & #59

Doel  47: een 30x30 uitdaging voltooien (30 dagen lang iedere dag 30 minuten bewegen, Jillian niet meegeteld). Heb ik vorige week behaald. Ik heb 30 dagen lang elke dag 30 minuten gehoepeld. Tijdens het tv kijken en dan ging de tijd zo voorbij :) een goede & vooral makkelijke manier om dagelijks in beweging te blijven.

Doel 59: bezoek een festival heb ik twee weken geleden behaald. Mijn vriend en ik zijn naar Appelpop geweest. Daar hebben we het optreden van Golden Earring & Racoon gezien. Was erg leuk en we gaan volgend jaar weer :) hopelijk dan met iets beter weer.

Verder is er weer een restaurant voor doel 58: tien keer uit eten in een restaurant waar ik nog nooit eerder ben geweest bijgekomen. Twee weken geleden hebben mijn vriend en ik bij Koozie (Oss) gegeten, we hebben gebruik gemaakt van het Shared Dining Menu. Dit is een soort tapas-idee en het was heerlijk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten