A: Amsterdamned (3,5 van de 5 sterren)
B: Before SunsetB (4,5 van de 5 sterren)
C: Cronos (2,5 van de 5 sterren)
D: Despicable Me (4 van de 5 sterren)
E: Easy A (3,5 van de 5 sterren)
F: Full Metal Jacket (3,5 van de 5 sterren)
G: Girl Who Kicked the Hornet’s Nest, The (3 van de 5 sterren)
H: Hangover part III, The (2,5 van de 5 sterren)
I: Incredibles, the (3,5 van de 5 sterren)
J: Jagten (5 van de 5 sterren)
L: Lost in Translation (4 van de 5 sterren)
M: Monsters, Inc (4,5 van de 5 sterren)
O: Oz: the Great and Powerful (2,5 van de 5 sterren)
P: Pinocchio (4,5 van de 5 sterren)
R: Ratatouille (4,5 van de 5 sterren)
S: Shotgun Stories (4 van de 5 sterren)
T: To Rome with Love (3 van de 5 sterren)
V: Venus & Serena (3 van de 5 sterren)
W: Wrestler, the (5 van de 5 sterren)
B: Before SunsetB (4,5 van de 5 sterren)
C: Cronos (2,5 van de 5 sterren)
D: Despicable Me (4 van de 5 sterren)
E: Easy A (3,5 van de 5 sterren)
F: Full Metal Jacket (3,5 van de 5 sterren)
G: Girl Who Kicked the Hornet’s Nest, The (3 van de 5 sterren)
H: Hangover part III, The (2,5 van de 5 sterren)
I: Incredibles, the (3,5 van de 5 sterren)
J: Jagten (5 van de 5 sterren)
L: Lost in Translation (4 van de 5 sterren)
M: Monsters, Inc (4,5 van de 5 sterren)
O: Oz: the Great and Powerful (2,5 van de 5 sterren)
P: Pinocchio (4,5 van de 5 sterren)
R: Ratatouille (4,5 van de 5 sterren)
S: Shotgun Stories (4 van de 5 sterren)
T: To Rome with Love (3 van de 5 sterren)
V: Venus & Serena (3 van de 5 sterren)
W: Wrestler, the (5 van de 5 sterren)
Jagten & The Wrestler waren duidelijk de beste films. The Wrestler heb ik ondertussen al 3 keer gezien en het blijft en mooi verhaal. Maar ik denk dat Jagten toch net nog iets beter is.
Nu alleen nog de letters: K, N, Q, U, X, Y, Z. Mocht iemand suggesties hebben hoor ik het graag :D
Geen opmerkingen:
Een reactie posten