maandag 30 september 2013

Doel 18: bekijk films die beginnen met een letter van het alfabet en bekijk alle letters van het alfabet

Met een filmverslaafde vriend gaat dit doel nogal snel. Tot nu toe heb ik 19 films gezien.


A: Amsterdamned (3,5 van de 5 sterren)
B: Before SunsetB (4,5 van de 5 sterren)
C: Cronos (2,5 van de 5 sterren)
D: Despicable Me (4 van de 5 sterren)
E: Easy A (3,5 van de 5 sterren)
F: Full Metal Jacket (3,5 van de 5 sterren)
G: Girl Who Kicked the Hornet’s Nest, The (3 van de 5 sterren)
H: Hangover part III, The (2,5 van de 5 sterren)
I: Incredibles, the (3,5 van de 5 sterren)
J: Jagten (5 van de 5 sterren)
L: Lost in Translation (4 van de 5 sterren)
M: Monsters, Inc (4,5 van de 5 sterren)
O: Oz: the Great and Powerful (2,5 van de 5 sterren)
P: Pinocchio (4,5 van de 5 sterren)
R: Ratatouille (4,5 van de 5 sterren)
S: Shotgun Stories (4 van de 5 sterren)
T: To Rome with Love (3 van de 5 sterren)
V: Venus & Serena (3 van de 5 sterren)
W: Wrestler, the
(5 van de 5 sterren)

Jagten & The Wrestler waren duidelijk de beste films. The Wrestler heb ik ondertussen al 3 keer gezien en het blijft en mooi verhaal. Maar ik denk dat Jagten toch net nog iets beter is.

Nu alleen nog de letters: K, N, Q, U, X, Y, Z. Mocht iemand suggesties hebben hoor ik het graag :D



Geen opmerkingen:

Een reactie posten