dinsdag 13 augustus 2013

Doel 20: vijf keer een Pixarfilm kijken


Tijdens mijn vakantie heb ik aan doel 20: vijf keer een Pixarfilm kijken gewerkt. De volgende films heb ik gezien (met mijn beoordeling erbij):


Monsters, Inc. (4,5 van de 5 sterren)



Jaar: 2001
Cast: John Goodman, Billy Crystal, Mary Gibbs
Lengte: 92 minuten



Monsters University (4,5 van de 5 sterren)



Jaar: 2013
Cast: Billy Crystal, John Goodman, Steve Buscemi
Lengte: 104 minuten



A Bug's Life (4 van de 5 sterren)





Jaar: 1998
Cast: Dave Foley, Kevin Spacey, Julia Louis-Dreyfus
Lengte: 96 minuten



The Incredibles (3,5 van de 5 sterren)












Jaar: 2004
Cast: Craig T. Nelson, Holly Hunter, Samuel L. Jackson
Lengte: 115 minuten



Ratatouille (4,5 van de 5 sterren)














Jaar: 2007
Cast: Patton Oswalt, Ian Holm, Lou Romano
Lengte: 111 minuten



En om in de stijl van dit doel te blijven, ben ik ook nog naar de Pixar Expo in Amsterdam geweest.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten