zondag 26 mei 2013

Doel 2 & 100.

De afgelopen dagen heb ik weer een paar doelen behaald en ook een  begin gemaakt aan de grotere doelen.


Doel 2: Koop een spaarpot voor het project, is behaald. Een mooie zilveren spaarvarken staat op tafel om mij aan de doelen te herinneren.


Ook Doel 100: Nieuwe verjaardagskalender kopen en compleet invullen, is behaald. Ik heb een kalender van Anton Pieck uitgekozen hiervoor. Ondertussen is hij helemaal ingevuld (nu alleen nog ophangen).


Daarnaast heb ik een begin gemaakt aan Doel 18: Bekijk films die beginnen met een letter van het alfabet en bekijk alle letters van het alfabet. Voor elke film een stem uitbrengen en een stukje schrijven op www.filmcentrum.nl.
De afgelopen dagen heb ik Lost in Translation gekeken (4 van de 5 sterren) en Oz: the great & powerful (2,5 van de 5 sterren).

Ook heb ik voor deze maand een album gedownload en beluisterd voor Doel 22: Download en luister iedere maand een nieuw album. Het eerste album dat ik hiervoor heb uitgekozen is Our version of events van Emeli Sande

Gisteren heb ik de kans gekregen om aan Doel 28: Tien keer optreden, te werken. Met de demogroep van Hips on Fire  heb ik (rechts op de foto) opgetreden op Oss danst de wereld



Geen opmerkingen:

Een reactie posten